maanantai 8. huhtikuuta 2013

Verkkokalvojen syövyttämistä ja pientä alkuhöpinää

Mä oon laihduttanu jo useemman vuoden, mutten ikinä oo jaksanu sitä paria viikkoa pidempään, vaan oon aina päätynyt ahmimaan naamariin kaiken mikä eteen sattuu. Nyt oon kuitenkin jotenkin onnistunut syömään fiksusti jo useemman kuukauden. Näissä vasemmanpuoleisissa kuvissa oon painavimmillani, ja ne on otettu tammikuussa. Painoin sillon 74kg ja tällä hetkellä painan noin 64kg. Pituutta löytyy 167cm.


Päätin alottaa laihdutus-/treeniblogin lähinnä siks, että voin sitten huonoina päivinä selailla tätä taakse päin ja pitää sen avulla motivaatiota yllä. Sen lisäks ajattelin, että tätä kautta voin saada ehkä erilaisia vinkkejä ja myös motivoida muita.


Mä en oikeestaan tiedä yhtään mitään laihdutuksesta tai treenaamisesta. Kuntosali on mulle kirosana, mutta siitä huolimatta pyrin käymään siellä säännöllisesti. Oon onnistunut jättämään aika hyvin hiilarit ja herkut pois, ja katon lisäks vähän kaloreita, mutta on mun ruokavaliossakin parantamista. Ainakin alkuun tää blogi onkin siis vaan puhtaasti mun laihtumisen seuraamista sekä sitä, että mä yritän oppia näistä jutuista enemmän.


Luvassa on ainakin kroppa- ja ruokakuvia, tietoja siitä miten oon treenannu minäkin päivänä ja yleensäkin kaikenaista höpöttelyä liittyen tähän mun uuteen elämäntapaani. En oo vielä päättänyt, pysynkö anonyymina vai en, mutta eiköhän se tässä ajan mittaan selviä.

Mainittakoon vielä loppuun, että ikää löytyy pyöreät 20 vuotta, käyn töissä, en opiskele ja elelen tällä hetkellä sinkkuna.

Siispä tervetuloa lukemaan, mikäli yhtään nappas!

26 kommenttia:

  1. Vautsi, hienosti oot saanut jo pudotettua monta kiloa! Tsemppiä jatkoonkin! :)

    VastaaPoista
  2. Siis onko noi housut ihan samat ennen ja jälkeen -kuvissa?;o Hyvin oot kyllä onnistunut! Mulla ei itellä myöskään kestä nää treenailut ja terveelliset syömiset paria viikkoa kauempaa ja en saa itteeni niskasta kiinni ! Hieman ärsyttää, mutta kiva nähdä että joku on onnistunut!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep samat on! Aluks oli niin kireet ettei nappia meinannu saada kiinni ja nyt joutuu melkeen vyötä käyttämään :D

      Poista
  3. näytän suht samalta kun sä noissa ekoissa kuvissa... saat olla ihan mahottoman ylpee itestäs, mulle ois unelma jos saisin itteni ees puoleenväliin tota kuntoa mitä oot nykyään, odotan innolla vinkkejä ja ohjeita millä saisin itsetuntoa ja motivaatiota suuremmaksi ja saisin edes vähän kivempaan kuntoon itseni kesäksi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tulipa hyvä mieli tästä! :-) Jos mä maailman laiskimpana ihmisenä oon onnistunu, niin säkin varmasti onnistut

      Poista
  4. melkonen muutos! jään mielenkiinnolla seuraamaan :-)

    VastaaPoista
  5. Onpa suuri muutos! Vaikuttaa tosi kiinnostavalta ja motivoivalta blogilta! Itsekin kirjoittelen paljon liikunnasta, ruuasta, hyvinvoinnista ja terveydestä. Liity ihmeessä lukijaksi jos kiinnostaa. :)

    http://weerabettina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. miten sun lukijaks voi liittyä?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin vissiin laittanu ton jotenkin hassusti, mut nyt tosta oikeesta reunasta :)

      Poista
  7. Huh, ootpas muuttunu paljon! Tsemppiä sulle jatkossakin :) !

    ❤ http://sirujee.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. Oho! Vaikkei oo pudonnut kun "vaan" 10kiloo, niin ero on ihan huomattava. Tsemppiä vaan jatkoon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin oon ajatellu, ettei kymmenen kilon pudotus näkyis oikeen missään, mut vissiin olin väärässä :D Kiitos tsempeistä!

      Poista
  9. Voi vittu... Toi sun "ennen" -kuva on ihan kuin minä nyt..melkee 20 kiloo pitäs pudottaa, että pääsis tavoitteeseen :( Ehkä mäkin pystyisin vielä laihtumaan tollaseks kuin sä nyt :)

    VastaaPoista
  10. Vau, ootpa onnistunu hienosti! C: sun vatsa on ihan täydellinen nyt

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tossa se ehkä näyttää suht timmiltä / litteeltä, mut se on oikeesti aika lössö :D Ei mitenkään täydellinen, vielä

      Poista
  11. Oih vihdoin löysin sellasen blogin missä tuo alku on samassa mitoissa kun minä!! Eli kun kuviasi katson nään sen mihin ITSE pyrin ja miltä se tulee näyttään!! Kiitos tästä motivaatio kuvasta <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho, oon unohtanu kokonaan vastata tähän!

      Kiva, jos onnistuin motivoimaan :)!

      Poista
  12. Vau! Onpa hieno muutos! Olen itse juuri aloittelemassa samanlaista muutosta, joten tämä antaa kyllä paljon motivaatiota ja uskoa onnistumiseen! :)

    VastaaPoista
  13. Itse juuri painonpudotuksen aloittaneena, hiljaisella tahdilla tosin, mahtavaa tsempparia ja luettavaa! Lukasin nimittäin tossa just sun koko blogin (:

    VastaaPoista
  14. Oi hienoa! Löysin just blogisi ja ajattelin jäädä seurailemaan. Tarviin itsekin tsemppiä taas tähän ikuiseen "laihdutukseen". Tsemppiä sullekkin! :)

    VastaaPoista
  15. Oho, oon unohtanut näköjään vastata näihin viimisiin kommentteihin! Kiva jos oon onnistunut tsemppaamaan ja jos ootte jääneet lukijoiksi! :-)

    VastaaPoista